Tvorba webové prezentace

 

 

Webdesign - tvorba webových stránek

  • Chcete získávat nové zákazníky přes Internet?
  • Chcete efektivně prodávat po Internetu?
  • Chcete se profesionálně prezentovat před svými obchodními partnery?
  • Chcete komunikovat se zákazníky prostřednictvím webových stránek?
  • Chcete předstihnout konkurenci?

Je mnoho důvodů proč si nechat vytvořit poutavou www prezentaci...

Při realizaci webových stránek vycházíme z cíle jaký má internetová prezentace plnit. Grafické zpracování stránek považujeme za velmi důležité, nikoliv však za klíčové. Webová stránka by měla v první řadě být dobře srozumitelná a jednoduše ovladatelná. Jen tak bude dobře sloužit svému účelu.

Při návrhu nového nebo redesignu stávajícího webu nepreferujeme laciná předpřipravená řešení. Vycházíme z toho, že každý zákazník je jiný, má jiné priority a požadavky. Proto jsou pro nás klíčové cíle, kterých chce klient dosáhnout. Tomu odpovídá navržená struktura, množství informací, grafické zpracování, technická platforma, typ a forma propagace. Klient dostává profesionální produkt, který bude přínosem pro jeho podnikání.

 

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Kompletní realizace firemních webů - zarnující návrh strategie, struktury, ergonomie (navigace), grafický návrh, technické zpracování, provoz, aktualizace a propagaci na internetu
  • Programování dynamických webových aplikací např. internetové obchody, katalogy, portály
  • Implementace systémů pro správu obsahu, vyhledávacích služeb, intranetů a extranetů
  • Animované bannery, Flash prezentace, prezentace na CD-ROM, screen savery

Pro více informací o možnostech Vaší internetové prezentace nás kontaktujte.

WWW prezentace

V závislosti na potřebách firmy může vytvoření www stránek znamenat prakticky cokoliv, počínaje jednoduchou webovou prezentací se základními informacemi o firmě a konče velmi složitým portálem, který si uživatelé mohou přizpůsobit podle svých vlastních požadavků. Cílem je vždy vytvoření komunikačního kanálu.

Webová prezentace je nástroj, který dokáže efektivně vylepšit povědomí o Vaší značce, zvýšit loajalitu Vašich zákazníků a lépe s nimi komunikovat.

Vytvoření internetové www prezentace společnosti je pouze prvním krokem k jejímu efektivnímu využití. Každou internetovou prezentaci je nutné správným způsobem rozvíjet, zdokonalovat podle přání uživatelů a využít ji k získávání informací od uživatelů.

Důraz klademe na čistý, kvalitní a inovační webdesign, který uživatele zaujme, ale neobtěžuje.

Zároveň je potřeba, aby návštěvník
lehce nalezl všechny potřebné informace a ovládací prvky, aby mu byly všechny informace jednoduše přístupné. Důkladně se proto věnujeme také navigaci a přehlednému uspořádání informací na webové stránce a jednotlivých prvků na stránkách tak, aby pohyb návštěvníka po stránkách mohl být intuitivní a příjemný.

Základem každého projektu je dobře promyšlená logická struktura, pak následuje kvalitní aplikační zpracování. Proto je třeba také myslet na designové provedení. Webdesign je součástí každé internetové prezentace a více či méně ovlivní smýšlení zákazníka. Navrhnout grafické provedení je stejně důležité jako vlastní aplikační provedení. Proto jsou Vám k dispozici schopnosti našich grafiků, kteří dokáží profesionálně navrhnout styl a webdesign Vaší prezentace. Webdesign se uplatní především v následujících oblastech aplikačního řešení.

Statické www stránky

Statické stránky vytváříme pro klienty, kteří nepožadují častou aktualizaci. Stránky jsou uloženy na serveru ve formě textových dokumentů a aktualizace se provádí zasláním požadavku naší společnosti.
 

Vytváříme internetové prezentace podle potřeb a záměrů klienta pro lepší komunikaci s vybranou cílovou skupinou.

Po konečném definování struktury prezentace následuje předložení série grafických návrhů. Pokud zadavatel poskytl dokument o vizuálním stylu firmy, bude zapotřebí dvou až tří grafických návrhů. V opačném případě bude potřeba tří až pěti grafických návrhů.
Z tohoto důvodu doporučujeme
postupné zasílání grafických návrhů - tak jak budou vznikat, namísto jejich jednorázového předložení. V případě, že by už například první návrh odpovídal představám zadavatele, je možné tvorbu dalších návrhů stornovat a začít pracovat na konečné verzi prezentace.
Jestliže nevíte, podle jakého kritéria vybírat mezi grafickými návrhy, nechte si vytisknout ukázku prezentace vaší konkurence a vyberte takový návrh, který je minimálně tak dobrý jako stránky vašich rivalů.

Analýza návštěvnosti webových stránek

Analýza návštěvnosti má nezastupitelné místo ve strategii internetového projektu. Díky kvalitní analýze návštěvnosti získáte důležité informace potřebné k rozhodování o rozvoji a propagaci prezentace.
  • Zjistíte přesné počty návštěvníků přicházejících na Vaše stránky
  • Odhalíte preference návštěvníků, tj. jaké stránky nebo části webu je zajímají nejvíce
  • Vyhodnotíte skutečný efekt reklamních kampaní, tj. odkud chodí dobře cílení návštěvníci a kde reklama přinesla nejvíce prodejů
  • Posoudíte přínos optimalizace pro vyhledávače, tj. v jakých vyhledávačích uživatelé Vaše stránky našli, jaká slova hledali a co je nejvíce zajímalo
  • Odhalíte kritická místa Vaší prezentace, tj. zda je navigace logická, jestli jsou stránky přístupné pro alternativní prohlížeče, zda návštěvníci neodcházejí uprostřed registračního procesu a pod.

Naše společnost vytvořila nástroj na analýzu návštěvnosti DataPro Minebot, který patří mezi špičku v oboru. Díky datům získaným z toho nástroje jsme schopni efektivně analyzovat úspěšnost internetových projektů.


Nabídka našich služeb v oblasti analýzy a měření návštěvnosti internetového projektu:

  • Internet audit
    zpracování analýzy uspěšnosti www prezentace (návštěvnost, efektivita reklamních kampaní, kritická místa, preference návštěvníků).
    » Více
  • DataPro Minebot
    Nástroj pro analýzu návštěvnosti. Získáte permanentní přístup k více než třiceti reportům sledujícím klíčové veličiny úspěšnosti www prezentace.
    » Více


 

 

 

 

Search Engine Optimization (SEO)
Optimalizace webových stránek pro internetové vyhledávače je postupem času stále žádanější účinná metoda, jak dostat odkaz prezentace na přední pozice domácích i zahraničních vyhledávačů před konkurenční odkazy. Platí, že čím vyšší pozice, tím větši návštěvnost...

Optimalizací SEO lze docílit vyšší návštěvnosti webových stránek, větších zisků prostřednictvím internetových stránek, snížených nákladů na zákazníka, budování značky společnosti pomocí internetu a výrazně zlepšit dohledatelnost společnosti pomocí user-friendly služeb. Pro Holding CZ, s.r.o. doporučuje SEO optimalizaci v kombinaci se SEM a WSO.

Proč SEO? V ČR využívá fulltextové služby vyhledávačů přes 80% uživatelů internetu (ve světě 99%). 90% uživatelů zajímá pouze prvních 30 odkazů, následné odkazy tedy mají z hlediska prodeje pouze 10% úspěšnost.

 JAK PROBÍHÁ ZAKÁZKA?

Cesta k úspěšné internetové prezentaci vždy postupuje v následujících krocích:

Analýza potřeb zákaníka

Jedná se o klíčový krok. Je třeba přesně zanalizovat cíle, kterým má prezentace sloužit a navrhnout ideální koncepci projektu. Vzhledem k rozhodujícímu významu této fáze je pro nás velice důležitá komunikace se zákazníkem. Každá zakázka pak vždy představuje řešení "na míru" daným podmínkám.


Grafický návrh

Na základě předchozí analýzy je pak vypracováno několik grafických návrhů budoucí prezentace. Tento krok může být realizován ještě před vlastním podpisem smlouvy o tvorbě www, takže zákazník má naprostou jistotu, že výsledek bude odpovídat jeho představám.


Zkušební verze

Na základě dodaných podkladů je pak dle vybraného grafického návrhu zhotovena zkušební verze prezentace. Ta je umístěna na neveřejnou internetovou adresu, zákazník tak má možnost vidět připravovanou prezentaci v již funkcní podobě.


Finální verze

Jakmile prezentace na zkušební adrese plně odpovídá představám zákaníka, je převedena na trvalé umístění a tím zpřístupněna veřejnosti. Pak následuje její registrace do vyhledávačů a další propagace.


 JAK BY MĚLA PREZENTACE VYPADAT?

První, co se vryje do povědomí zákazníka je grafický design. Proto by mu i u té nejmenší www stránky měla být věnována dostatečná pozornost. Design musí odpovídat účelu prezentace, cílové skupině pro kterou je určena a musí respektovat corporate identity propagované firmy.

Technická podoba prezentace se může značně lišit, stejně jako se liší spektrum našich zákazníků. Jsme schopni Vám nabídnou realizaci projektu jakéholiv rozsahu, od jednoduchých stránek po složité redakční systémy a internetové obchody. Jak probíhá vlastní zakázka se dozvíte níže.

 


Psaní textů pro web (copywriting)
 

Psaní textů pro web, nebo také copywriting, je komplikovaná a navíc stále často velmi podceňovaná disciplína. Vysoké nároky jsou kladeny především na vynikající znalost jazyka, schopnost vyjádřit se poutavě, stručně a přitom přesně, schopnost logicky strukturovat text, přirozenost a orientaci na potřeby uživatele. Přitom jsou to právě dobře napsané texty, které na Vaše stránky pomohou přivést potenciálního zákazníka, přesvědčit a prodat. Naopak špatně napsaný text dokáže celkem spolehlivě odradit.

Svěřte proto psaní textů našim odborníkům. My v InWebiu víme, jak takový text napsat a přesvědčit. 

Prvním krokem je přirozeně seznámení s Vaší firmou, konkurencí a cílovým zákaznickým segmentem

Nelze napsat dobrý text plnící vytčené cíle bez toho aniž bychom znali Vaši firmu. Proto nás bude zajímat Vaše firemní filosofie, klíčové hodnoty a cíle, konkurenční výhody a Vaše nabídka. Pozornost samozřejmě budeme věnovat také Vaší konkurenci a nakonec se zaměříme na Vašeho cílového zákazníka. Zákaznický segment bude určující zejména při volbě stylu komunikace. Je to totiž právě cílový zákazník, koho by měl obsah Vaší prezentace zaujmout a přesvědčit. A je to právě cílový zákazník, který s Vámi uzavírá kýžený obchod.

Poté přistupujeme k tvorbě samotného textu.

Usilujeme o to, aby naše texty odpovídali následujícím charakteristikám.

  • Musí umět zaujmout. Zaujmout totiž znamená přimět uživatele přečíst si víc.

  • Soustředí na výhody pro zákazníka. Z textu musí jednoznačně vyplývat, které výhody pro uživatele vyplývají z uzavření obchodu právě s Vámi. Suché konstatování výhod jej ale v záplavě reklamních sdělení asi samo o sobě nezaujme. My proto využijeme emotivní motivátory, které spolu s racionálními argumenty potenciálního zákazníka o správnosti jeho volby nejlépe přesvědčí.

  • Jsou poutavé, relevantní a efektivně členěné. Mnohé průzkumy ukázaly, že uživatelé na webu neradi čtou. Chtějí se co nejrychleji a nejsnáze dobrat hledaných informací, tak proč jim to komplikovat. Vytvoříme pro Váše zákazníky poutavý, relevantní text a orientaci v něm jim ještě usnadníme prostřednictvím nadpisů, abstraktů, krátkých odstavců, zvýraznění v textu, seznamů s odrážkami, obrázků či tabulek.

  • Jsou stručné a srozumitelné. A jsme opět u toho, internetový uživatel nemá zájem prokousávat se úmorným a rozvláčným, byť relevantním obsahem. Stejně tak nemá zájem číst si obsah sdělení několikrát za sebou, aby se ujistil, že správně porozumněl jeho smyslu a kvůli každému třetímu slovu otevírat slovník cizích slov. Texty od nás jsou proto stručné, výstižné a maximálně srozumitelné. Nebudeme používat zbytečně složitá slova a spojení. Rozdělíme text do krátkých vět a vyhneme se krkolomným souvětím.

  • Plná optimalizovanost. Zajímavě napsaný text sám o sobě nestačí. Co je platné napsat srozumitelný a poutavý text, který však nebude obsahovat téměř žádná klíčová slova a v internetových vyhledavačích bude téměř „neviditelný“. Texty od nás splní všechna výše uvedená kriteria i dostatečný obsah relevantních klíčových slov.

Co Vám naše řešení přinese?

  • Vylepšení umístění ve výsledcích vyhledavačů. Díky tomu získáte více návštěvníků.
     
  • Vyšší konverzní poměr, tedy počet proměn návštěvníka ve skutečného zákazníka.
     
  • Vyšší počet uživatelů, kteří se budou na Vaše stránky pravidelně vracet.
     

Jak vidíte, psaní textů pro web je specializovaný a zároveň široký obor, který vyžaduje nejen znalosti problematiky, ale také patřičné zkušenosti. Vsaďte proto na naše řešení.